باغ مخفی

می خزند آرام روی دفترم دستهایم فارغ از افسون شعر

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ب.ظ

هوا مه گرفته است... نویگیتور را روشن میکنم روی موبایل .میرسم که به جایی که بارها از کنارش گذشته ام و هیچگاه توجهم را جلب نکرده است ... و امروز من همانجا ایستاده ام جلوی پیشخوان . به زن مراکشی میگویم هلندی ام خوب نیست و انگلیسی حرف میزنم و میگوید مشکلی نیست ،منم انگلیسی کمی بلدم .
منتظر میمانم . تهی از حسی ...

بانوی میانسال کوتاه قدی صدایم میکند و میگوید برویم توی آن اتاق آخری . دنبالش میرویم . من و دخترک که در آغوشی سفت چسبیده است به من و اطراف را با کنجکاوی نگاه میکند.
می نشینم ... میگوید خوب ...بگو ...
میگویم ... با چشمهایش و نگاه هایش با من حرف میزند . حس میکنم سالهاست میشناسمش . به رنگ محو نقره ای -طوسی پشت پلکش که از بالای عینک دیده میشود نگاه میکنم و حرف میزنم. انگار کمی صدایم می لرزد . میپرسد ...آن سوالی که باید بپرسد را میپرسد و من ...
او میگردد دنبال دستمال کاغذی و بر میگردد .

من سبک شده ام. دوست دارم موقع خداحافظی مرا بغل بگیرد .

کارتش را بهم میدهد. بهش میگوید شما اسپانیایی هستید ؟ میگوید خیلی زرنگی ! میگویم از نام فامیلیتان معلوم میشود .

آن جمله هایی که دوست دارم را به من میگوید . مرا کمی به خودم می آورد ...من میروم .او هم دفتر و کاغذش را بر میدارد و میرود به اتاق دیگری ...

در راه برگشت میروم مطب پزشک خوانواده گی مان ..جواب تست پاپ اسمیرم را هم میگیرم . کارولینا میگوید که 5 سال دیگر دوباره تکرارش میکنی ...

  • خانم ال

نظرات  (۶)

چه پست راز آلودی !!
امیدوارم حالت خوب باشه ال عزیزم
سلام تو  حالت خوبه:بدخوا مدخواه داری بیام ابجی؟
مشاور چیز خوبی است، از خوبتر مشاور مجانی است... :)
سلام
حالت خوبه?با گفتن زندگیت برام،برامون،کاری کردی که مثل ادمایی که مدتهاست همو می شناسن،پیگیر احوالت باشم.رها باش ارام باش
کجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پنج دقیقه تا آشنایی
  • سلام عزیزم بعد از مدتها پیدات کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی که پیدات کردم نخواستم بی اجازه وارد شم اعلام حضور کردم .
    خوشحالم که خوبی، دخمل نازت رو ببوس .
    پاسخ:
    عزیزم من ادرسم رو توی بلاگ قبلی نوشتم چرا ناراحت بشم.:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی