باغ مخفی

من از خشم و نفرتم دور میشوم.

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ب.ظ

ساعت 9 صبحه. عشق خوابه ...بیدار شد. بغلش کردم .پوشکش رو عوض کردم. لالایی خوندم . گذاشتمش توی تختش. پاهای خوشگل و کوچولوش رو آورد بالا و تکون داد و  سرش رو اینور و اونور کرد و  خوابید .
دیشب یه عالمه سوپ خورد. نون گاز زد و با لثه های خوشگل و اون دو تا مردواریش میجوید و من ذوق میکردم و براش هزار بار میمردم .

کم کم داره آماده میشه برای چهار دست و پا انگار ... وقتی روی شکمش هست باسنش رو میده بالا تا بیاد روی زانوهاش .

موهاش رنگ خرمایی قشنگی داره پیدا میکنه .

مژه هاش بلند و تابدار شده .
لپ هاش نرم و زیر گلوش مخصوص بوسیدنه .
بلند بلند خندیدنش هرآدمی رو به خنده میندازه .
وقتی با تلفن حرف میزنم مدام گوشی رو چنگ میزنه.
علاقه ی عجیب و منحصر به فردی به نگاه کردن به عکس خودش که بک گراند کامپیوتره داره. گاهی توی بغلم زل میزنه به عکس  و صداهای حالب درمیاره . هر عکسش که عوض میشه ذوق میکنه و من با صدای ذوقش میفهمم که عکس بک گراند تغییر کرده .
به هیچ چیز به اندازه ی آب علاقه نداره. چه برای نوشیدن چه برای بازی کردن.

بیشتر از عروسک ها مشتاق است  با سیم ها ، مارک های عروسک ها ، کاغذ ، روزنامه و کنترل و کیبرد بازی کند.
پریز تلفن را چند بار درآورد که با قطع شدن اینترنت فهمیدیم پریز رو بیرون کشیده و فهمیدن که اصلا توانایی همچین شرارت هایی رو داره !
الانم بیداره شیشه ش کنارش بود داره میخوره . خود کفاست عزیز دلم.


درضمن من از 11 بهمن به اینور شدم یه مامان سی ساله ... حس میکنم سی سالگی چه سن غمناکیه !

  • خانم ال

نظرات  (۱۱)

تولدت مبارک الی 
من شنیدم میگن 30 تا 39 سالگی مفیدترین سالهای عمر خانوماست :) 
30 سالگی فوق العاده ای برات آرزو میکنم
پاسخ:
ممنونم عزیزم .
خداکنه همینطور باشه. شروع خوبی که نبود . از نظر حس هام میگم
به چیزهای خوبی که داری فکر کن... با چیزهای بدی که داشتی و دیگه نیستن و رفتن روحت رو آزرده نکن...

سی سالگی اوج هر زنیه... زنها تو سی سالگیشون هم از نظر زیبایی هم فکر کامل میشن... تولدت مبارک ال عزیزم... اجازه نده افکار بیخود روزهای قشنگت رو خراب کنن... 
پاسخ:
ممنونم عزیز دلم . این دوری منو بیشتر یاد اون چیزها میندازه . این دلتنگی ...این اظهار دلتنگی اونها مخصوصا ... نمیدونم. باید سعی کنم خرابش نکنم.
من 4 ماه از سی سالگیم میگذره برای منم پر از احساسات متناقض بود. فکر کردن به اینکه چند سال اخیر در حد یه خواب سریع گذشت. فکر کردن به اینکه دیگه خیلی جوان نیستی و فکر کردن به اینکه همه تلاش زندگیمون درس خوندن ازدواج و غیره شاید برای حالا بوده. الان از نظر موقعیت زندگی و ... نسبتا تکلیفمون روشن شده.ما تو دوره تلاش مجدد همراه بهره برداری از تلاشهای قبلیمون هستیم. امیدوارم 10 سال دیگه اگه زنده بودیم از دهه 4 زندگیمون راضی باشیم از دهه سوم بخاطر دائم دویدنهام من چیز زیادی نفهمیدم. امیدوارم سی سالگی پربار و شادی داشته باشی
در مورد پست قبلیت سخت نگیر . خواهر برادرای پشت سرهمی کم تا زیاد روابط همین مدلی دارن. منم هیچ وقت باور نداشتم برادرم دوستم داره ولی همه از این فکرم خندشون میگیره. مطمئن باش این مدل تفریح کردنش بوده.
پاسخ:
ممنون از نوشتت. دقیقا سی سالگی انگار یه شکست کوچیکه ...یه تلنگر بزرگ . ببین نصفش به همین سادگی رفت !

  • روزهای باهم
  • عزیزم تولدت و خونه جدیدت مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    تولدت مبارک ال عزیزم
    هر چی خیر و برکت هست امیدوارم امسال برات اتفاق بیافته
    دلم برای گل گلی خانومت ضعف کرد :)))


    پاسخ:
    ممنونم :)

    تولدت مبارک

    وبلاگ جدید مبارک گرچه نمی شود لینکش کرد

    نکته ای در وبلاگت برام جالبه!

    شما الان در کشوری زندگی می کنی که تفاوتهای زیادی با کشور خودت داره و احتمالا خیلی رنگی تر هست

    ولی هیچ چیز در مورد محیط اطرافت نمی نویسی؟ نه از مردمانش و نه از محیطش فقط از خانه و فرزندت می گویی که البته خوب و خواندنی است

    حس می شود که محیط جدید با ان همه رنگ و ازادی(احتمالا) جذابیتی برایت ندارد...

    موفق و پایدار باشی...

    پاسخ:
    سلام آقا مهرداد
    آره متسافم که نمیشه لینکش کرد ... دلم نمیخواست اینجوری بشه ولی خیلی حس بدی بهم دست داد توی سرویس دهنده ای هستم که اینجوری کینه توزانه رفتار میکنه.
    دقیقا حرفت درسته . من متوجه خیلی مسایل و تفاوت ها میشم.
    اما در کل انگار این جذابیت ها برام رنگ باخته. نمیدونم چرا . تنهایی ؟ حضور دخترکم ؟ ... نمیدونم.
    سلام خانم ال :)
    سی سالگی رو هنوز تجربه نکردم، ولی من هم حس غریبی بهش دارم. تولدت مبارک مادرِ خورشید خانم :)
    پاسخ:
    ممنون بالیق جون ِ جوان :)
    امیدوارم هر وقت سی ساله شدی سی سالگی خوب و  لذت بخشی رو تجربه کنی
    تولد مبارک بانو.سی سالگی یه عسل تلخه و اروم باید مزه مزه بشه.من یک ماه دیگه سی رو سپری میکنم و سی یک رو در اغوش میگیرم. اینو بگم اولش یه کمی ادم شوکه ست و سخت میگذره اما به زودی متوجه میشی چقدر هم خواستنی و خوبه. روی ماه دخترک رو ببوس
    .برای من هم بخواه و دعا کن که مادری رو تجربه کنم که سخت محتاج دعا هستم
    سلام الی جان منزل نو مبارک :)
    تولدت هم همین طور . سی سالگی محشری پیش رو داشته باشی الهی.
    من دو سالی هست ردش کردم. می فهمم چی میگی. سی سالگی یه سن مرزه. مرز بین دو دنیای مختلف. دنیای دهه چهارم با دهه سوم خیلی متفاوته.
    یه جورایی تغییراتی در راه هست. حتما باهاش کنار میای. 

    اومدنت به بلاگ و همینطورم سی ساله شدنت مبارک :)
    نی نی رو ببوس از جانب ما^_^
    تولدت مبارک باشه ال عزیزم
    دعا میکنم همیشه دلت شاد و تنت سلامت باشه عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی