باغ مخفی

خوبم

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ب.ظ

هورمون زده ام ...

خوبم .

هستم و بیشتر نیستم .

دلم نمیخواد نگرانم باشین . مرسی که هستین اما من انگار دلم میخواد نباشم .

باید به خودم بیام ...

باید خودم رو پیدا کنم ...

دختر کوچولوی قشنگم امروز 9 ماه و 27 روزه ست. 8 تا دندون داره که این پروسه ی دندون درآوردنش اونم اینقدر پشت سر هم خیلی سخت بود و بماند که هنوزم لثه هاش خارش داره و فکر میکنم نهمی ودهمی هم در حال اومدن هستن.

خدایا شکرت که مادر این فرشته ی دوست داشتنی هستم!

میبوسمتون

  • خانم ال

نظرات  (۱۱)

  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    وب بسیار جالبی داری!!!
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    بازدید وب خود را افزایش دهید
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    ما را با نام
    گردوی بوانات و سلامتی
    لینک فرمایید

    gerdo-bavanat.blog.ir
    خوب باش!!!! خوووووب باششششش ! خوووووووووب باش ! 

    الههههههه خوب باش! و به خوبیهای زندگیت فکر کن! به روزهای بدی که بودن و دیگه نیستن! به روزهای خوبی که نیستن و به زودی میان ! از طبیعت زیبا! از هوای خوب از آزادی از دخترت لذت ببر ! خووووووب باش
    خووووووووووووووووووووب باش به قول آزی :)
    از تک تک لحظه هایی که روبروت هستن بیشترین لذت رو ببر ال عزیز :*
    از نفر سو م نگفتیاا  اتفاقی   افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مواظب خودت باش
    هم فکری خواستی هستم
    درود بر دوست عزیز
    حال شما؟ احوال شما؟
    بعلت پنچر شدن بلاگفا به بلاگ اسکای هجرت فرمودیم!
    لطفا در صورت تمایل ادرس را تصحیح بفرمایید
    با ارزوی شادی امید و روزهای قشنگ برای خودت و دختر نازت....
    چه خوب که خوبی :)
    به به ببین کی اینجاس !!!

    حتی اگه دلت نخوادم باشی بازم گاهی باش لطفا:)))
    منم میبوسمت
    خدا به همرات


    خانوم ال
    من خیلی وقته میخونمتون
    از وقتی تو بلاگفا بودین و دختر کوچولوتون به دنیا اومد.
    امیدوارم حالتون خوبِ خوب باشه.
    +آقای ناد خوبن؟ چرا چیزی ازشون نمیگین؟
    عزیزم ..
    امان از این هورمون زدگی ... البته گاهی ما زن ها خودمون با این هورمون زدگی ها فریب میدیم ...

    خوب باش خانوم ال .. خوب ِ خوب ِ خوب ِ خوب ...
    سلام عزیزم
    ممنون که از خودت خبر دادی.
    برات روحیه خوب از خدا ارزو میکنم که قوی باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی