باغ مخفی

دخترک بزرگ میشه من پیر !

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ

خیلی روزها به خودم گفتم بیام اینجا و حالتون رو بپرسم ولی شب شده وبه هیچ کارم نرسیدم .

آقای ناد یکی دو هفته رفته سفر ...یه جورایی کاری . من و دختر همش به هم چسبیدیم و ایشون حسابی نمک میپاشه و این وسطای نبودن من یک سال و خورده ای شده و مثل من تنبله هنوز راه نمیره ولی می ایسته و زل میزنه توی چشمام و وقتی میبینه من حسابی شادم از این حرکتش خودش رو میندازه تو بغلم .

در صورتی که وقتی آقای ناد خونه باشه مثل سریش به هم میچسبن و اوشون قربون صدقه ها که نمیره و ایشون دلبری ها که نمی کنه و باباش رو  ماچ میکنه بی وقفه ولی منو هر وقت خودش خواست بوس میکنه .

خلاصه که زندگی جریان داره ... و شبها بدون وقفه ای خوابم میبره و روزها به زود و با صدای کولی بازی خانم بیدار میشم و نمی فهمم روزا چطور میگذرن ...

  • خانم ال

نظرات  (۹)

  • پرنده گولو
  • سلام
    من خیلی وقتا دلم برای قلم گیرا و زیبات تنگ میشه
    میام اینجا و خونه خالیه
    ولی گرد و خاک نداره
    شاید اینجا ننویسی ولی تو از اونایی هستی که توی ذهنشون یه وبلاگ روزمه و ادبی و معرکه دارن
    من یادتم
    زیاد
    و دلتنگ تو
    مراقب خودت و عسلک باش
    تند تند بنویسید
    دلم براتون خیلی تنگ میشه
    هی میام میبینم هیچی نیست 
    به ببین کی اینجاست ! دختر تو خجالت نمیکشی ! دخترت یه سال و نیمش شده نمیای اینجا به سر نمیزنی؟؟؟ 
    زندگی همینه آدم میان و میمونن و پیر میشن ولی مهم اینه که چطور و با چه حالی :) خوب باش الی جونم :****
  • الــهـــ♥ـه
  • سلام خانوم ال     ...

    منو یادته ؟:)


    خوبی ؟ :)) همسرت خوبه ؟

    دختر گلت خوبه ؟:)

    بیشتر بنویس ... از خودت دخترت ... آقای ناد ...

    اونجا حالت خوبه ؟ 



    دلم برای نوشتنای قبلت تنگ شده ...


    چه خوب که از خودت یه خبری دادی خانوم ال
    دخترکت یک و ساله و نیمه شده !!! چه زود گذشت !
    من حس خوبی از اینجا دارم کاش بتونی و بخوای که زود به زود بنویسی
    ما تمام مدت منتظرت بودیم...
    خانم ال حتی اگر دیربه دیر هم بنویسی، مثل حالا، من باز می آیم و به خانه ات سر می زنم

    هنوز هم عکس گل های زیبای خانه تان توی ذهنم هست یا عکس حیاط همسایه تان که مثل کارتون های کودکی پر از گل و گلدان بود

    برای تو، خورشید نازنین ات و همسرت خوشبختی و آرامش می خواهم :)
  • الــهـــ♥ـه
  • ال ِ عزیزم ... چرا نمیای چیزی بگی :)


    سلام ال عزیز
    خوبی؟ 
    قطعا عسل خانم تا الان کلی بزرگ شده و دلبریهای جدید یاد گرفته 
    دلم هواتو کرده دوست قدیمی
    یه خبری از خودت بدا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی